aaaaa!!!!

på nåt sätt känns det lättare med planeringen med en blogg som hjälpmedel...o allt som kan hjälpa mig just nu är välkommet! det är kaos i mitt huvud dygnet runt, fast ett bra kaos. ett kärlekskaos...åååhhh underbara prins, den sextonde maj är det du o jag för alltid!

ska bara planera den här dagen till tusen först...ja...första checklistan;
kyrkan bokad - check
festlokal bokad - check
tärna, toastmadame o brudnäbb tillfrågade - check

ok...nu bär det av till maxi där alla bröllopstidningar som finns skall inhandlas för inspiration!

ses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS!!!!!!!!!!!!! nu blir det åka av, hehe....

2008-08-13 @ 12:32:08
Postat av: Patzy

Fy fan vad du skriver roligt!

Flabbar ihjäl mig... Skriv meeeeer!

Grattis och lycka till:)

2008-08-13 @ 23:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0