bildiskussionen


jaha...
nu har min blivande man ångrat sig vad gäller bilval...

hans nya idé är att vi lånar en bil
(fortfarande av Calles pappa Christer)
men istället för Volvon blir det hans Morgan
(som jag tror ungefär ser ut som bilen ovan bortsett från färgen)
o att micke själv kör oss mellan kyrkan o Wallins...


o vad ska jag säga?!
bättre att han lägger sig detta än nåt annat viktigare!

så varsågod älskling,
detta beslut lämnar jag helt till dig!



men jag har ett krav; mitt hår får inte pajas på vägen, lös det bara...:)

Kommentarer
Postat av: Lin

he he, ja det blir ju lätt i en cab:-)

Puss!

2008-08-29 @ 10:45:26
Postat av: Anna

Får verkligen hoppas att ni slipper regn då!

2008-08-29 @ 13:31:20
URL: http://aenilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0