dilemma

ok, har fått mail från arcangel o det finns inga återförsäljare i sverige o danmark:(

MEN
de kan tänka sig att skicka klänningen till mig...
problemet är ju då att jag inte har en aning om hur klänningen ser ut verkligheten,
det kan ju faktiskt skilja sig ganska mycket mellan bild o verklighet!

så...
jag tror att jag väntar tills efter besöket på hanna morris,
det kan ju hända att carina har nåt liknande
eller känner till nån annan som säljer liknande klänningar...


så får det bli!

Kommentarer
Postat av: Lin

MMmm...Ja jag forstår dig..Som sagt, det kan va helt annorlunda i verkligheten..Men fick du returnera den då om den inte föll i smak? För då är det ju bara att göra det:-) Du kommer hur som helst att hitta din drömklänning, min vän! Puss!

2008-08-20 @ 13:37:55
Postat av: elin

ska kolla upp allt sen, för kan man skicka tillbaka den utan problem så kan jag lika gärna prova! puss

2008-08-20 @ 14:58:14
URL: http://sextondemajtjugohundranio.blogg.se/
Postat av: Lin

Ja men då är det ju inget at fundera över darling! Underbart ju, då får du iallafall provat den o det kanske är the dress of your dreams! Vad spännande!!

2008-08-20 @ 19:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0