ett första tack!

detta borde varit bloggens allra första inlägg, men fick stå tillbaka lite för alla mina tankar som var tvungna att luftas:)


jag vill tacka min älskade pappa!


utan min pappa skulle jag o micke aldrig ha möjlighet att dela vår stora dag med vår familj o vänner!!
pappa betalar, planerar o hjälper oss se till att vår dag blir så fantastisk o underbar som bara är möjlig,
detta till trots att han snart ska gå igenom sin tredje operation
pga sitt dumma hjärta...:(

hoppas han vet hur mycket vi uppskattar allt han gör!!! (han läser ju inte bloggen...)

ville bara att ni skulle få veta vem som ligger bakom att vårt bröllop blir verklighet!
all kärlek till min lille pappi:)

Kommentarer
Postat av: Lin

Och nu får pappa ta det lite lugnt framöver kan du hälsa från mig att säga!! Hans hjärta måste bli bra nu, och då hjälper det inte med massa stress! Han kan ju njuta av att planera lyckans dag med dig, och det borde va en motivering för att han ska ta det lite lugnt!! Puss!

2008-08-15 @ 15:19:05
Postat av: elin

lin: jag håller så klart med dig fullt ut darling! men det är inte helt lätt att få honom att lugna sig...men jag gör mitt bästa! puss

2008-08-15 @ 18:10:43
Postat av: Lin

Jag vet hur det är, min pappa är som sagt likadan! Han säger åt mig att ta det lugnt och när jag påpekar att han kanske skulle lugna sig ja då får man det här "men det är inte samma sak,..." Ha ha..

2008-08-15 @ 22:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0