mm

ligger hemma med feber...

trodde att detta skulle ge mig lite tid att surfa runt
o kolla lite klänningar o inbjudningskort
men jag orkar helt enkelt inte...
har lite svårt att se mig själv i en elegant klänning samtidigt som
huvudet dunkar o snoret rinner...:(

så uppdateringarna får vänta på sig tills
förkylningen behagar gå över...

va faktiskt inom maxi på väg från jobbet för att äntligen köpa
bröllopstidningar...men...
de har fortfarande inte kommit ut i butik, så den läsningen får också vänta...

Kommentarer
Postat av: Lin

Va?? Finns det inga tidningar? Vad är det för skit??

Vore perfekt att ligga under täcket å läsa lite ju!

Krya på dig gumman, hoppas att du snart mår bättre!

Puss på pannan:-)

2008-08-27 @ 11:00:18
Postat av: elin

lin: tack gumman! nä, inte en enda tidning i hela stan än så länge, måste blivit nåt fel på leveransen eller nåt...men, men, just nu har jag knappt ork att göra nåt annat än att sova...puss puss

2008-08-27 @ 13:52:34
Postat av: Lin

Vill du att jag kollar här o eventuellt skickar till dig?

2008-08-27 @ 14:04:22
Postat av: elin

lin: jättesnällt gumman, men jag ska in till vår affär här imorgon o har inte tidningen kommit då så får hon skicka efter den till mig, men tack ändå! puss puss

2008-08-27 @ 17:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0