nåt att se fram emot på vägen...

2 september är det dags att prova brudklänning tillsammans med mamma, låtsasmamma o tärna.
undrar hur det kommer kännas, kommer jag äntligen känna mig vuxen?

jag va med min svägerska när hon letade efter sin drömklänning, o det är ju inte enkelt...
men när den där lite extra, lite mer speciella klänning kom på blev det en uppenbarelse!
där va den perfekta klänningen!!! o så fällde jag några tårar för att hon såg ut som den där prinsessan vi alla drömmer om att se ut som:)

det är så jag vill ha det, att jag bara vet när jag får på mig den...
jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ah vad snäll du är darling :) Du var det bästa smakrådet man kunde önska sig!



Du kommer bli fantastiskt vacker, så är det bara! Herregud du kan ju vara snygg iklädd en sopsäck, hur ska det då inte bli när du får på dig en brudklänning?? :)

2008-08-14 @ 15:39:21
Postat av: Lin

Jag vet att det låter som en klisché, men så är det! När du hittar den klänning du ska ha så känner du det på en gång när du ser dig i spegelen. Att this is THE dress:-) Jag grät själv när jag hittade min, den kändes så rätt, även om jag i min vildaste fantasti inte trodde at den passade mig där den hängde. Så mitt tips, prova alla olika modeller, även om dom ser hemska ut på galjen så kan dom sitta alldeles perfekt!

Lycka till and enjoy!!

2008-08-14 @ 15:42:19
Postat av: jennifer

jag hoppas verkligen att du håller oss uppdaterade hur du vill ha din klänning, lite bild förslag =)

2008-08-14 @ 19:38:30
Postat av: elin

lotta: men darling, du var så underbart vacker på din bröllopsdag att det kommer bli svårt att slå!!



lin: jag hoppas verkligen att jag känner så! åååå, jag vill prova nuuu! ;)



jennifer: jo, jag har verkligen försökt att hitta nån fin klänning både på nätet o i bröllopstidningar (tack för tidningen gumman!). men jag har på allvar inte hittat en enda som matchar den bilden jag har i mitt huvud! helt sjukt, jag vet...men jag litar på tjejerna här ovan att jag bara VET när det kommer på!

2008-08-14 @ 20:30:29
Postat av: Lin

Men babe, det är klart att du hittar din klänning! Bra att du börjar leta nu tycker jag så det inte blir panik sen.

Jag hade oxå en bild av hur jag vlle ha den i huvudet..Den jag köpte var inte äns i närheten av det jag trodde att jag skulle köpa..ha ha! Det är det jag menar med att man måste prova sig fram:-)For den bilden jag hade i huvudet på en speciell klänning, såg inte klok ut på..s

2008-08-14 @ 21:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0