sova!!!

åh, vad underbart det hade varit att få sova lite, men det verkar som mitt huvud fått för sig att den ska gå på högvarv heeeela tiden! jag har inte sovit en blund inatt..

har istället legat o funderat på;
vita eller guldiga servetter?
vilket tryck ska servetterna ha?
vilket typsnitt ska inbjudningar, programmen, menyerna o placeringskorten ha?
när ska jag prova klänning?
hur i hela världen ska jag kunna hitta en vigselring som funkar för resten av mitt liv??

oh, herre gud...jag har inte ens varit förlovad en vecka, inte ens fått min förlovningsring än o jag är redan mitt uppe i det!!!!
men jag känner på mig att detta kommer bli en riktigt spännande resa!!

ses!

Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Har du alltid undrat varifrån alla bloggerskor får sina nya produkter dom skriver om? Jag har svaret på min blogg något inlägg under " få nya produkter hemskickade gratis" var bara tvungen att dela med mig av det.

2008-08-13 @ 07:46:14
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: Lin

Ja men det är nog ganska naturligt att du är mitt uppe i det hela:-) Du har ju längtat så, dessutom så är du ju snart dags:-) Njut av planeringen, and enjoy the ride!! Skulle önska att jag var närmare så jag kunde va med lite mer, och sitta o fnissa med dig, och kolla över check listorna..Puss!!

2008-08-13 @ 08:40:56
Postat av: elin

åh, lin! jag önskar också att du va närmre!!! men tro mig att jag kommer utnyttja dig o dina kunskaper så mycket det bara går de närmsta 9 månaderna!!!!! puss min darling!

2008-08-13 @ 08:46:22
Postat av: Lin

Du får utnyttja mig så mycket du vill sötis, det vet du!!! Puss!!

2008-08-13 @ 11:00:46
Postat av: Patzy

HA HA HA HA HA HA

Du e så rolig!

2008-08-13 @ 23:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0