vad i hela världen...

varför finns det inte en enda bröllopstidning att få tag på??? vaddå returnerat alla?! jo, jag förstår också att man vill komma ut med nya tidningar o nya moden även i bröllopsvärlden, men nog kan jag väl få köpa en gammal tidning för att få lite inspiration o tips!!
nä, det här va dåligt...jag som hade sett fram emot att bada i tidningar ikväll...hmm

vad göra?

jag kan berätta lite snabbt om 16:e maj 2009;
min prins friade till mig i fredags (080808), o tro det eller ej så hade han inhandlat jordgubbar, champagne o rosor som han så fint dukade upp på bordet innan han gick ner på knä, visade fram ringarna o med tårar i ögonen fråga "älskling, vill du gifta dig med mig?" jaaaa, ooooom jag vill, svarade jag! o nu håller jag alltså på att planera vårt bröllop som kommer äga rum 16:e maj i vår älskade hemstad halmstad!

nä, jag får väl ta mig en kaffe o leta inspiration på nätet istället, några förslag var man kan hitta en drömklänning?? allt är välkommet!
ses!


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja här:

s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/17345891.htm?ca=20s

hehe

2008-08-13 @ 12:35:03
Postat av: elin

å nej...länken funkar inte!!!:(

2008-08-13 @ 13:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0