vem ska man bjuda??

ja, ännu en grej som inte är heeeelt enkel (alla som gift håller nog med).
men vi va ganska snabba med att bestämma att vi inte vill ha något stort bröllop
o därför endast bjuda närmsta familjen + de vänner vi umgås med mest
o jag måste säga att vi har hittat helt rätt, det är klart att man skulle önska att man kunde bjuda alla människor man tycker om - men det finns ju ingen möjlighet!

visst, jag vet kompisar som kommer tycka att jag gjort fel o kanske till o med blir lite arga!
men vi har gjort det valet o det känns rätt,
så nu släpper jag det!!

Kommentarer
Postat av: jennifer

förljer ni era känslor på detta så kommer denna dagen bli helt toppen!!! de e ni som e viktiga inte andra!!! ;)

2008-08-14 @ 08:22:58
URL: http://saligblandning.blogg.se/
Postat av: Mia

VVVAAAA?????? Ska ni inte bjuda hela Grafisk Design på Lokaldelen????? Fy fasen vad illa! Nu blir det bojkott på jobbet!!! ;) nä... skojar bara med dig gumman! Vi skall nog fira er vi med skall du se :)

2008-08-20 @ 22:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0