vigselring 2


det här är min andra (tredje?) kärlek! även denna från schalins. dock är det inte exakt denna ringen jag är intresserad av...utan för att den ska passa ihop med förlovningsringen skall även denna ring vara helt flack!

dessa 2 ringar var i alla fall de som jag o anne (tack för hjälpen gumman!) tyckte bäst om när vi va inne idag...
men som nog alla vet kan det ju ändras gaaanska snabbt...

enkelt val?
knappast! *förvirrad*

ja, ja, jag har ett tag att fundera, antar att jag först o främst ska vänja mig vid förlovningsringen:)

Kommentarer
Postat av: tärnan

Denna är visserligen också myyckeet vacker!inte lätt du..Du vet att jag finns här om/när du behöver mig!Alltid redo!=)Puss

2008-08-13 @ 22:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0