måndag...

va tvungen (?) att nätshoppa lite för att pigga upp mig
denna tråkiga måndagmorgon...
så äntligen beställde jag figuren till tårtan
jag skrivit om tidigare

kanske lite enklare för bagaren (förmodligen mickes kompis)
att utgå från något

annars händer det inte så mycket,
skulle varit möte om både mat, inbjudningskort, program o menyer i veckan
men tyvärr får det skjutas upp lite
eftersom min pappa envisas med att jobba för mycket
och därmed få sitt hjärta på dåligt humör...
så nu ligger fokus på pappsen istället för
bröllop o annat som i dagsläget inte är viktigt...


återkommer

Kommentarer
Postat av: Lin

Usj gumman, är han sjuk igen? Du får ta hård handskerna på nu så att han forstår at han MÅSTE ta det lugnt..

Puss!

2008-12-02 @ 20:39:55
Postat av: Lin

Nej nu får du sätta ned foten gumman! Pappa kan ju inte fortsätta såhär, han måste ju forstå att han inte blir bra av sådant stress..På med hårdhandskerna!!

Puss Lin

2008-12-04 @ 15:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0