helg!!


jaha, då va det äääntligen helg! tjohoo!

o så klart går det inte en endaste helg utan att jag
lyckas klämma in lite bröllopsplanering:)


denna helg fyller min blivande man 32 (grattis älskling)
vilket betyder lördagsmiddag med hans familj...

vilket i sin tur betyder bröllopssnack med
min älskade svägerska!!!
det bästa är att hon redan är gift,
alltså kan jag rådfråga henne om ALLT
(va beredd darling ;))

o sen hoppas jag att det ligger ett mail
o väntar på mig när jag kommer till jobbet på måndag...
o i det mailet hoppas jag att det står att min
brudklänning är klar att skickas hem till mig!!!
(se bilden ovan)

håll tummarna, tack!

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Vad go du är darling :) Ska bli jättekul att ses i morgon! Puss o kram!

2008-10-10 @ 22:16:00
Postat av: Alina

Hejhopp! Kikar in:) Trevlig helg!

2008-10-10 @ 22:18:47
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0