nu är det inte långt kvar...

...tjohooo!!!

senaste veckan har bara innehållit planering
av allt möjligt man kan komma på inför bröllopet.

jag har hunnit med:
- att bestämma allt om blommor o diverse dekorering
- bestämt maten
- få färdigt festprogrammet
- kollat på musiken på wallins o pratat med dj:en
- göra färdigt risstrutarna
- provat lockning av håret + bokat tid med jennifer om isättning av detta
- kanske, möjligtvis hittat ett par skor
(får se imorgon när avin från nelly kommer...)
- träffat prästen o bestämt ordningen i kyrkan
- fått tid för ångning av klänningen
o hämtning av mickes o pappas kläder
- övertalat mickes bestman att hålla tal ;)
- hittat slips till bestman

o imorgon ska jag på möte med min solosångerska o musiker
för att öva igenom sånger o psalmer till kyrkan

har ett litet problem, nån som kan hjälpa mig kanske;
jag har inget blått...
gammalt, lånat o nytt är inga problem,
men nåt blått är svårt, förslag??

fasen...man e rätt effektiv ändå;)
man ska bara hinna njuta av planeringen också...
o det tänker jag göra nu med ett glas vin!

Kommentarer
Postat av: Lin

Ja massor har du hunnit med:-) Duktig! Stackars Uffe, ska han hålla tal? Nu blev även jag nervös...hi hi! Puss!

2009-04-26 @ 08:15:30
Postat av: Lin

Förresten, något blått...Jag hade ett strumpband på mig med lite blått i...Skönt för då syntes det ju inte:-) Puss!

2009-04-26 @ 16:53:25
Postat av: elin

lin: ja, han ska i alla fall ställa sig upp o skåla för brudparet, det är inte för mycket begärt!

jo, tyvärr va jag dum nog att köpa ett strumpeband för länge sen i svart/vitt...o jag har ingen lust att köpa ett till...men nu har jag lämnat över det till malin, så hon löser det så jag slipper tänka på det! Puss

2009-04-28 @ 09:12:34
URL: http://sextondemajtjugohundranio.blogg.se/
Postat av: Lin

Ja men då löser det sig säkert:-) Jaha, jag såg för mig att han nu skulle hålla ett tal...Ja det spelar ju ingen roll, bara det känns bra för er båda:-) Jag hatar att tala inför människor, så jag blir ju alltid nervös för andras skull..hi hi! Det var även därför jag sa till alla på vårat bröllop att ett tal inte var ett must...Nu är det bara 3 veckor kvar!! Känns pirrigt assa, jag e fan nervös, o det känns som att det är jag all over again...Veckan innan har vi varit gifta ett år, shit vad tiden går snabbt! Puss!

2009-04-29 @ 14:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0