...

jag säger bara...

ooj  ooj  ooj

;)

Kommentarer
Postat av: Lin

Jasså det säger du:-) Varför säger du det?? hi hi!

2009-05-04 @ 21:25:35
Postat av: elin

det stod bakpå den underbara tröjan jag hade på mig på möhippan...:)

2009-05-05 @ 08:37:08
URL: http://sextondemajtjugohundranio.blogg.se/
Postat av: Lin

Hade dom gjort en tröja till dig?

Jag såg några kort på FB, såg ut som att ni hade kul:-) Och att du klarade ditt uppdrag med glans!

Varför hade du foten i vatten förresten?? Puss!

2009-05-05 @ 09:19:18
Postat av: elin

Nä, jag fick ta på mig en t-shirt som jag, Malin, Cicci o Majsan tryckte upp på Kos för många år sen...:) He, he

Jo, jag fick i uppdrag av min kompis Sara (som inte kunde komma för hon var på dop) att jag skulle doppa min fot i 3 olika vatten...Så då blev det vattenhon hos silversmeden, fågelbadet hemma hos Ciccis föräldrar o slutligen champagnehinken på Café...Hi, hi, hi...Puss

2009-05-05 @ 10:43:23
URL: http://sextondemajtjugohundranio.blogg.se/
Postat av: Lin

Ha ha ha!Vilken rolig grej:-)

Jag trodde först att du hade bränt dig eller nåt!

Puss!

2009-05-05 @ 13:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0