fit for fight igen

idag mår jag bättre (trots lite huvudvärk som inte släpper)
så nu får jag ta igen det jag inte hann igår
ska bara jobba lite först, sen...
hämta bordplaceringen på kopieringsbolaget
hämta paket innehållande korgar
köpa blommor (om jag hinner) till reklammagasinet
sy band till malins klänning (om hon inte har maginfluensa idag)

imorgon ska jag få mitt hår färgat av jennifer
o samtidigt ska micke hämta linneservetterna på wallins
+ fixa lite andra frågetecken med jessica

i helgen blir det fullt upp med att
bestämma dukningen
handla champagne, band, pinnar, tejp o lite annat smått

+ att vi ska kika på ett hus!!
mycket spännande:)

Kommentarer
Postat av: Lin

Å vad spännande med hus! Vi kollar oxå lite då o då..Hoppas att det ser bra ut:-) Puss!

2009-05-07 @ 16:49:14
Postat av: Anonym

Ja! Visst är det kul! Gå in på hemnet o kika på det vi ska titta på; http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/412960

Det är endel att göra på det, men baksidan gränsar till skogen o det ligger hur fint som helst! + att det är enplans, vilket vi letat efter hela tiden! Puss

2009-05-07 @ 17:21:02
Postat av: Lin

Det såg super fint ut! Herregud vad biligt det är i Halmstad, helt sjukt om man gemför:-)

Bra att det var helt vitt, då kan man ta lite i taget om man vill göra om. Men badrummet måste ni göra något åt eller?? Hi hi! Pöss!

2009-05-07 @ 19:32:06
Postat av: Anonym

hahaha, jo, billigt o billigt...så klart i jämförelse med vad som finns hos er:)

Jo, badrum o kök måste ju fixas så klart!! Badrummen är fruktansvärt! Puss

2009-05-07 @ 20:21:32
Postat av: tärnan

Du är så flitig, min älskade vän!pusspuss

2009-05-07 @ 21:14:22
Postat av: Lin

Ja givetvis om man jämför:-) Ja fy bublan, det var super fult, men annars såg det rätt bra ut!

Köksluckorna kan du ju byta eller måla:-)Det fixar du, som är så duktig:-) Puss!

2009-05-07 @ 22:26:05
Postat av: Lin

I dag e det 1 år sedan du sjöng så vakcert för oss i kyrkan! Och nu är det bara 1 vecka kvar tills du blir fru...Wwwwiii!

Vi har spanat ett hus i helgen, men det e visning nästa måndag, så jag hoppas vi hinner hem till den:-) Såg riktigt bra ut på bilderna, men dom kan ju ljuga massor:-) Ses snart darling! Puss!

2009-05-10 @ 23:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0