snart så...

håret sattes i igår o blev helt perfekt!!
tack underbara jennifer för all hjälp!:)
känner mig redan som en prinsessa,
redan innan klänningen är på;)

idag har vi fixat i kyrkan
o dukat o fixat på wallins
(tack för all hjälp cicci!)
så nu sitter jag o min blivande på balkongen med en öl

det konstiga är att jag är lugn,
riktigt lugn...
medan min blivande springer omkring helt hysterisk
hahahahah
o han som trodde det skulle bli tvärt om!!

så nu är det alltså bara väntan kvar...
o om 24 timmar är jag en ärbar kvinna!!!


Kommentarer
Postat av: Annacajsa

Härligt att du har allt under kontroll. Saknade dig på jobbet idag. Skall snart till Anita för att äta och dricka lite med de andra käringarna :, avslutning på pysselkvällarna för denna "terminen".

I morgon får vi se den vackra prinsessan när hon får sin prins :)

2009-05-15 @ 17:31:20
Postat av: elin

mm, men jag saknade inte jobbet precis;)

ha så trevligt ikväll så ses vi på imorgon, vår stora dag!!!!

2009-05-15 @ 19:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0