aj aj aj

helgen har varit väääldigt lugn,
mest pga att magen bråkat med mig sen i lördags morse...
har konstant haft små kramper i vad jag tror är tarmen.
har en känsla av att det är mina gamla envisa magbesvär som har återkommit
o i morse (efter 2 rimmars sömn) kom illamåendet som på beställning :(
men blir det inte sämre är jag så illa tvungen att bara bita ihop o jobba på,
det är trav idag vilket betyder jobb till halv 11 ikväll,
o eftersom jag idag är vikarie för en annan tjej, finns det ingen annan som kan hoppa in för mig...
så...
bit ihop...


Kommentarer
Postat av: Lin

Usch inte kul att du mår illa eller har ont i magen...Säkert är det tarmen som du säger, allt flyttas o pressas bort för att bebis ska få plats...Hang in there, inte så länge kvar! Pussar i massor fra tante Lin;-)

2010-08-16 @ 13:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0