liten v 19

denna veckan har du börjat sparka mer o mer

framför allt när din mamma försöker vila:)

o jag njuter av varje sekund.
du slutar dock sparka o boxas så fort någon vill känna dig genom en hand på magen.
men din pappa har känt dina puttar på sin hand några gånger,
o det gör honom så lycklig!

jag mår bra, denna veckan har foglossningen inte känts lika mycket,
dock är sammandragningarna obehagliga
o gör sig påminda varje gång jag anstränger på olika sätt.

men jag njuter av dig o den kärlek du ger mig ♥


Kommentarer
Postat av: Lin

Jaaaaa..det är så mysigt med dessa sparkar! Och sammandragningar kan va jobbiga, du får tänka att det är din kropp som förbereder sig för att få ut den lilla älsklingen sen:-)

Puss!

2010-08-09 @ 22:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0