mvc-kontroll vecka 21

besöket hos mvc igår gick bra.

jag va inne på förlossningen hela torsdagkvällen för en fruktansvärd smärta i magen,

vilket resulterade i en massa prover o undersökningar

som i sin tur resulterade i att läkaren kom fram till att ingenting var fel.

så detta pratade jag endel med min barnmorska om igår,

skönt att lätta mitt hjärta lite:)

järnvärdet var för lågt, så nu blir det till att prova sig fram i tablettdjungeln.

i övrigt såg allt fint ut

o hjärtat slog mycket starkt o snabbt! (runt 160),
så nu har jag en ännu lite starkare känsla av att vår älskade är en liten tös ♥


Kommentarer
Postat av: Lin

Vad skönt att det inte var nåt farligt! Skönt att man kan få kollat så slipper man undra o fundera på det:-)

Det där med hjärtljud, eller alla andra sånna skröner om hur magen ser ut, hur man mår osv, måste jag ju bara skratta av! Jag har nog slagit hål på alla dessa myter:-)

Och hjärtljuden på båda Melvin o Kasper tillsade att det skulle va tjejer..Men spännande är det! Och som oftast har mammas kännsla rätt:-)

Puss

2010-08-21 @ 18:05:56
Postat av: elin

Ja, det fanns inte riktigt nåt val, kunde knappt röra mig på ett dygn så det var bara att åka in...

Jo, så klart finns det hur mycket myter som helst o egentligen tror jag inte på en enda. Men ska bli roligt att se om min känsla o dessa myter stämmer när liten väl kommer till världen! :) Puss puss

2010-08-21 @ 18:36:50
Postat av: Lin

Absolut! Alltid spännande! Jag visste att jag väntade kille med Kasper, och blev chockad när dom sa att det var en tjej...Jag hade ju rätt ändå där:-)

Med Melvin var jag mer inne på att det var en tjej, bara för alla dessa myter. Och även om dom sa att det var en pojke, var jag osäker tills förlossningen...ha ha! Jaaa....Nu är det inte långt kva!! Wwwwiii! Puss

2010-08-21 @ 23:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0