3 days to go :)

imorse var det dags för läkarbesök igen.
min sjukskrivning gick ut igår o efter samtal med bm
tyckte hon att ett läkarbesök var på sin plats för att kunna förlänga sjukskrivningen
de 4 dagarna som är kvar innan jag går hem.
av nån anledning var jag sjukt nervös för att
läkaren inte alls skulle hålla med min bm om att jag skulle behöva detta.
men väl där blev jag otroligt lättad,
träffade en läkare som jag inte träffat tidigare som visade sig vara mycket lyhörd o trevlig.
o han höll med min bm om att min kropp inte mådde riktigt bra
o att jobba halvtid de sista dagarna innan min ledighet var det enda rätta.
så nu har jag alltså 3 dagar kvar på jobbet innan min semester börjar på fredag,
för att den 27:e gå över i föräldraledighet...
heeelt galet!

ps. har förresten varit en mycket spännande dag i en helt annan del av mitt liv idag också...
tyvärr kan inte jag inte berätta mer förrän på torsdag...
men då lovar jag att berätta! ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0