huset då ja...

splittrat skulle man kunna säga...

huset var superinft
fräsch, bra planerat o mysigt
MEN
som vi visste sen tidigare finns det en lukt i framför allt köket
som de efter två besiktningar o flera besök av anticimex
fortfarande inte fått ordning på.

man har bytt syllar o golv o gjort alla åtgärd
som skulle kunna behövas
men lukten har inte försvunnit

jag kunde med min täppta näsa inte själv känna nån lukt
men andra beskrev den mer som ett stickande i näsan
än en ren lukt (alltå inte fukt eller mögel).

så frågan är...
buda eller inte???
kan man köpa ett hus när man inte riktigt vet hur det ligger till??
kan lukten kanske vara farlig??

mycket frågetecken att reda ut alltså...


Kommentarer
Postat av: Lin

Fan vad jobbigt...Hmmm...Jag vet inte själv hur jag skulle tänka, det är ju så pissigt när allt annat verkar va bra. MEN, tänk om den lukten inte försvinner? Orkar man det eller? Eller om det visar sig va nåt dom kan åtgärda som kostar fläsk...Inte lätt det där...Puss

2010-02-12 @ 19:41:47
Postat av: elin

mmm, mycket att fundera på som du förstår...inte helt enkelt nej. micke ska ta med sig sina föräldrar på en visning till idag, så får vi se! puss

2010-02-15 @ 09:59:28
Postat av: Lin

Spännande!! Puss

2010-02-15 @ 20:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0