eftersom...


...jag inte har nåt eget bröllop att ha huvudbry om längre
får jag helt enkelt hitta nån annans att sätta klorna i.

vi vill såååååå gärna att majsan o totte ska få gifta sig
o då gärna komma så billigt undan som möjligt (vem vill inte det?)

alltså
det pågår just nu en utlottning på bendt bil
där vinnaren får ett bröllop!!
vi måste därför komma på en riktigt bra motivering
till varför majsan o totte ska få detta

jag o min tärna har kommit på den brillianta idén att rimma
RIMMA!

så, släng in era bästa tips på ord vi kan använda oss av
som rimmar på varandra

så ska vi nog kunna lösa det här!


Kommentarer
Postat av: Lin

Här kommer lite rim som jag slängde ihop:-)



"Gifta oss vi så gärna vill, men budgeten räcker tyvärr inte till.

Utan att snåla vill vi kärleken fira, och alla vi tycker om skulle bjudas, utan att tvivla.

En fest för oss alla med buller och bång, glada skratt och lyckotårar, disco och sång.

Mat och dryck skulle finnas till alla som kom, så att alla orkade fira all night long.

Så därför vill vi om detta fantastiska pris tävla, och framför Gud och våra vänner få säga JA!

Tänk om drömmen skulle bli sann nu, att vi äntligen skulle få bli man och fru!"



Ja inte vet jag:-) Hoppas att ni får ihop det och att dom vinner!

Puss!

2010-01-23 @ 00:26:47
Postat av: elin

Herregud va duktig du är! Jag hade också fått ihop ett ganska bra rim fkatiskt, men när jag skulle in på hemsidan o skicka in det stod det att tävlingen var avslutad! :( Jag fattade det som att man hade hela lördagen på sig, men tydligen skulle motiveringen vara inne på lördagens morgon...Så surt när man suttit o knepat o knåpat...Men, men, tack för hjälpen ändå! Puss

2010-01-25 @ 07:38:39
Postat av: Lin

Nej vad surt!! Hoppas att dom kan lösa det på annat sätt då, så att dom får gifta sig. Vi båda vet ju hur fantastiskt det är:-)

Vi ses om 3 dagar (ja snart är ju denna dagen slut..hi hi)

Puss

2010-01-25 @ 13:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0