+?

hade jag fått gissa utan att ta hjälp av vågen
hade jag gissat att jag låg på +2 kilo.
för skojs skull vägde jag mig hos mamma igår
o vågen visade faktiskt bara +0,5!

ska bli mycket spännande att se vad vågen visar på efter fullgångna veckor.
barnmorskan sa att jag kunde se på min mamma o ungefär utgå från hennes viktuppgång...
men det blir lite klurigt
då min mamma gick upp ca 11 med mig o sisådär 25+ med lillebror...

min invägning hos barnmorskan (i v. 10)
visade på 56 kilo
så får vi väl tillsammans se vad som händer under månaderna framöver :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Och vi vill ju såklart se bilder på "tjockisen"! :)

Förresten, hur många på lokaldelen är egentligen med barn just nu?

2010-06-22 @ 15:18:17
URL: http://aenilsson.blogspot.com
Postat av: elin

Haha, ja det kanske ska gå att ordna. Har tvingat Micke att ta kort på magen senaste veckorna så jag ska försöka få upp en här:) Det är jag, Mia, Sanna o Linda Runesson. O Annica o Elina är mammalediga just nu. Snacka om babyboom!

2010-06-22 @ 15:23:48
Postat av: Lin

Jag skulle precis säga samma sak...Vill se bild på magen!!

Oroa dig inte över vikten, det är underbart att få va tjock ett tag utan att behöva ursäkta sig själv:-)

Puss

2010-06-22 @ 19:41:00
Postat av: elin

Jag ska verkligen försöka lägga in lite bilder så fort jag får tid! Men inser när jag tittar på bilderna att den magen som jag tycker är ganska stor o svullen, kanske inte ens är synlig för andra:)

Nä, jag oroar mig inte för vikten, men tänker inte heller proppa i mig grejer...ska ju gå ner de där kilona sen;) Puss

2010-06-23 @ 08:32:09
Postat av: Lin

Nej så länge man inte tänker "jag äter för två", då blir man snabbt lite rundare om baken:-)

Men jag vill se ändå!!!

2010-06-24 @ 10:58:54
Postat av: elin

jag vågar nog lova att det kommer upp ett foto eller två i helgen:)

2010-06-24 @ 14:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0