lagom till 1-årsdagen


fick vi förfrågan om att dels vara med med våra bröllopsbilder i en bok
om ekologiska bröllop,
de bilder som kommer användas är
life style bilderna med fotograf martina (www.frokenfokus.se)


o dagen efter hörde hon av sig igen o ville ha med oss
i en bröllopsbilaga till expressen i maj!! (bilder o intervju)
tjohoo!
i bilagan kommer life style o art style-bilderna vara med
(www.ourday.se)

härligt att ha något att se fram emot o glädjas för :)

ps. men det är lite, lite hemligt fortfarande...så håll det för dig själv...ds.


Kommentarer
Postat av: Anna

Va roligt! Era bilder är ju verkligen fantastiska! Vem fotade?

2010-03-11 @ 10:10:35
URL: http://aenilsson.blogspot.com
Postat av: elin

ja, eller hur! jesper o martina på ourday.se fotade.

2010-03-11 @ 10:25:18
Postat av: elin

ja, superkul! jesper o martina fotade (de har ourday tillsammans)

2010-03-11 @ 11:17:36
Postat av: Lin

Åh vad kuuuul! Ja bilderna är ju alldeles fantastiska, och ni är ju så vackra så det blir alldeles perfekt! Hojta till när det är dags, så ska jag köpa Expressen:-) Puss

2010-03-11 @ 20:58:08
Postat av: elin

hihi, jaaaa så spännande!!! japp, 7 maj har jag för mig att det va! men jag säger till så klart :) Puss

2010-03-12 @ 07:57:55
Postat av: Lin

Jag skriver ned det i almanackan, men ändras datum så säg till:-) Puss

2010-03-13 @ 16:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0