lite ledsen i ögat :(

helgen började mycket bra på fredagen
med mat o dricka, dricka, dricka på bulls med tjejerna

sen blev den bra mycket sämre
när min pappa kom hem från thailand i lördags
o direkt fick åka till akuten med tryck över bröstet.
han lades in på avd. 41 o ligger fortfarande kvar...
de vet inte riktigt vad det beror på,
förutom att det åtminstone inte var en hjärtinfarkt till...

så helgen har alltså spenderats på sjukhuset
o mina nätter har varit sömnlösa :(
men i eftermiddag skrivs han i alla fall ut
o jag ska köra hem honom om några timmar.
så på ett sätt känns det ju bra,
samtidigt som vi alla blir väldigt oroliga när vi inte vet vad det är som händer/har hänt.


pappa, älskade pappa,
jag visar o säger det alldeles för sällan...
men jag ÄLSKAR dig så mycket!!! ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Lin

Men nej vad tråkigt! Skönt dock att det inte var en hjärtinfarkt igen...Hoppas att dom kommer på vad det är iallafall, och att han kryar på sig!

Puss

2010-03-01 @ 19:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0