mmm

glömde min mobilen hemma idag...o inte visste jag att jag skulle få abstinens! :)

har i alla fall varit hemma o hämtat den nu, samtidigt som jag tog ut charles på en kissrunda.

o nu när jag satte på telefonen hade det såklart inte hänt nånting...trodde jag...tills jag fick ett alldeles underbart kärlekmeddelande av min underbara man. han gör mig så lycklig!!!

annars händer det inte mycket
ska till pappa på middag imorgon
o mysmiddag hos anne o henke på lördag!

en härlig o lugn helg med några av dem jag älskar mest med andra ord! ♥


Kommentarer
Postat av: Lin

Ha ha, jag vet, man blir ju tossig om man har glömt mobilen..Och i vanliga fall så har man inga missade samtal ändå..Mysigt med fina meddelanden eller hur? Fina., fina Micke:-)

Puss

2010-03-04 @ 17:31:55
Postat av: lin

hahah, ja, va fan...man borde ha vissa mobilfria dagar så man slutar va så beroende av den! :) Puss!

2010-03-05 @ 07:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0