längtan

bebisbubblan har slutit sig kring mig,
har MYCKET svårt att tänka på nåt annat än liten
vilket faktiskt är ganska skönt o behagligt
då jag annars förmodligen skulle oroa ihjäl mig för saker som händer runt omkring...

man blir liksom lite knäpp av att vänta på liten,
framför allt när de senaste 4 läkarna är ganska överens om att
vår bebis kommer att träffa oss lite tidigare än planerat.
mycket "känna efter om det är en annorlunda känsla" vid förvärkarna
o kolla toan efter slemproppen

hahahaha
ja, jag inser själv att jag har spårat ur lite :)


Kommentarer
Postat av: Lin

Ha ha, det är nog ganska normalt när det liksom närmar sig. Och med tanle på läkarnas besked, så är det inte konstigt alls tycker jag. Känner igen det där med att man går o känner efter lite extra, och tror hela tiden att det är igång:-) Men jag lovar dig, du kommer att känna när det är dags! Puss

2010-11-23 @ 10:28:49
Postat av: elin

ja, alla säger ju det, så det är ju så såklart! men blir lite nojjig ibland att jag ska inte ska hinna åka in o måste föda i hallen eller nåt, hahahaha, det skulle ju va en syn för gudarna;) Puss!

2010-11-23 @ 10:36:23
Postat av: Lin

Forsök att inte tänka på det! SKulle det bli så, så kommer du att fixa det galant ändå, och hjälpen kommer ju på kort tid isåfall!

Ha ha, ja jag tycker jag ser dig "Micke, flytta mina skor, the baby is coming!!" Puss!!

2010-11-24 @ 00:42:44
Postat av: elin

HAHAHAHAHAHA, stackarns Micke! :) Puss

2010-11-24 @ 09:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0