mamma vecka 27♥

din mamma har det ganska tufft just nu

med väldigt mycket förvärkar på nätterna,

vilket minimerar sömnen,

väldigt mycket sammandragningar hela dagarna,

vilket gör det svårt att gå

o väldigt mycket oro för att livmodertappen ska förkortas ytterligare

o resultera i att du kommer till oss alldeles för tidigt.

dessutom sitter smärtan i gallan i dygnet runt o gör det svårt att njuta...

så på måndag blir det samtal med läkaren igen

för vidare undersökningar o planering
för att din mamma ska kunna njuta lite av de veckor
som är kvar tills du kommer till oss!


Kommentarer
Postat av: Lin

Usch stackars dig!

Hoppas att du blir lite bättre så du kan njuta av dom siste veckorna.

Jag hade ocxå en massa krämpor när vi väntade Melvin, men jag hade väl tur att jag orkade med allt runtomkring. Vi får hoppas att bebis håller sig inne i magen ett tag till va? Kanske längtar den så efter sin mamma o pappa att han/hon vill komma för:-)

Pussar i massor!

2010-10-02 @ 18:13:21
Postat av: elin

Jo, jag önskar ju att det bara va krämpor, då hade jag stått ut! Men nu när det hänger på att bebis ska klara sig känns det som att jag bara får lyssna på läkarna, så jag vet att jag gjort allt som står i min makt för att hålla den inne ett tag till...

Puss

2010-10-03 @ 10:54:06
Postat av: Lin

Ja men det är väl självklart att du ska lyssna på läkaren! Kroppen säger ju ifrån, och det viktigaste är ju att bebis mår bra!

Nu kanske du missuppfattade mitt tidigare inlägg, men det jag menade var att jag hade tur som inte drabbades lika hårt som du!

Var rädd om dig o magen nu! Puss

2010-10-03 @ 19:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0