suck

läkarbesöket idag visade på att jag förmodligen har en gallsten

som är envis... vilket betyder remiss till sjukhuset för ul.

o att jag inte bara inbillat mig att förvärkarna blivit värre,
utan att min känsla stämde
o att det påverkat min livmodertapp ytterligare.
en minskning från 2,7 cm till 2,5 cm på en dryg vecka...
så nu blir det fortsatt vila så mycket det bara är möjligt
o återbesök för ny mätning nästa vecka.
håll tummarna att den inte minskat nästa gång
o att liten får ha det varmt o gott ett tag till där inne ♥


Kommentarer
Postat av: Lin

Men usch då vännen!! Nä, nu lyssnar du och tar det LUUUUGNT så att bebis stannar där inne ett tag till! Du måste verkligen bara kopla bort allt annat, inte så lätt alla gånger, men det gäller ju det käraste du har!!!! Puss på magen!!

2010-10-05 @ 19:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0