tack för tummarna!



(magen vecka 28)
de hjälpte!
jag slapp bli inlagd i alla fall :)
istället blev det heltidssjukskrivning o order om dygnet-runt-vila
eftersom tappen inte minskat sen igår,
men sammandragningarna heller inte minskat.
hon kollade även fostervattenmängden som såg bra ut,
samt bebisens mått o vikt (drygt 1300 gram) som var ua.
liten ligger dock redan med huvudet nedåt allra längst ner i livmodern,
vilket gör att den hela tiden trycker på tappen
vilket i sin tur ökar vid ansträngning av alla slag.
så på mitt schema står numera:
VILA, VILA, VILA


Kommentarer
Postat av: Lin

Är väldigt glad för att du iallafall blev sjukskriven, så att du enbart kan koncentrera dig på att VILA! Tänker massa på er, och håller tummerna för att liten håller sig där inne ett litet tag till! Pussar i massor!

2010-10-13 @ 19:10:10
Postat av: elin

Ja, det känns skönt att kunna lägga upp dagarna lite som det passar o sova lite på dagarna istället eftersom jag inte får nån sömn på nätterna... Ska försöka sluta oroa mig så mycket också, så blir det nog ännu bättre! Puss puss

2010-10-14 @ 08:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0