50%

läkarbesöket idag gick väl inte riktigt som förväntat...

proverna hittills visar inte att det är nåt fel på gallan,

men misstanken kvarstår vilket innebär fler prover i utredningen.

dock tyckte läkaren att mina sammandragningar lät misstänkt kraftiga

o gjorde därför ett ul.

jag fick se min lill♥ älskling igen, som mådde fint o var stor!
därefter genomförde hon en gynundersökning o vaginalt ul,
som tyvärr visade att min livmodertapp är kortare än den bör...
detta i sin tur innebar att hon sjukskrev mig halvtid
o ordinerade strikt vila de timmarna jag inte jobbar,
allt för att förhindra en för tidig förlossning...
inte vad jag förväntat mig av besöket alltså,
men jag kanske behöver bli tvingad till vila
för att kunna stressa ner o ta hand om mig o liten.
ALLT för dig min skatt ♥


Kommentarer
Postat av: Lin

Gud vad tråkigt att du blivit sjukskriven, men det är som sagt kanske det som ska till för att du ska vila på riktigt. Ta väl hand om dig nu, och den lill* där inne i magen! Tänker på dig! Puss

2010-09-24 @ 23:39:17
Postat av: elin

Tack min vän! Ja, nu är mitt dagliga mål att lära mig att vila, inte lätt alls men jag vet att jag måste om liten ska stanna där inne tills h*n är tillräckligt stor för att klara sig... Puss

2010-09-25 @ 10:05:51
Postat av: Lin

Jag vet att det är svårt, jag är likadan:-) Svårt att ta det lugnt, så jag är ju tacksam för att jag tilltrots för alla krämpor klarade av att jobba fullt ut. Det är som sagt tråkigt, men säkert behövligt vännen! Passa på att njuta lite nu!

Puss

2010-09-25 @ 18:51:02
Postat av: elin

Jo, men det är väl det som är lite frustrerande.. att jag faktiskt hade klarat att jobba mina vanliga 120%, men inte får för att det kan sätta igång förlossningen..

Puss

2010-09-26 @ 12:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0