snart bf!

någon som har erfarenhet

eller hört något

om hinnsvepning??


Kommentarer
Postat av: Lin

Jepp:-) Det gjorde dom med mig när jag hade gått över tiden med Kasper.

Inget att oroa sig över...Som en gyn undersökning där dom faktisk sveper över hinnorna så att förslossningen kanske sätter igång snabbare. Det gör inte ont, men man kan få lite "mäns" värk sen. Hoppas att det hjälper! Jag trodde nästan att du låg på BB jag nu, eftersom ingen uppdatering någonstans i dag:-) Puss

2011-01-03 @ 23:59:30
Postat av: elin

Jo, jag gjorde det igår vid lunch, o tyckte knappt att det kändes. Fick lite molvärk på kvällen som höll i sig hela natten... Men självklart stannade allt av när jag gick upp i morse :( Så nu ska jag till barnmorskan om ett par timmar igen, så får vi se om hon provar en gång till. Men hjälpte det på dig?? Puss

2011-01-04 @ 09:21:17
Postat av: Lin

Nej det hjälpte inte ett skit om jag ska va ärlig. Bara att man hade den där molande värken...Jag gjorde det på en måndag, och på fredagen så blev jag igångsatt...Hoppas att du kommer igång av dig själv! Har dom satt nåt datum på när dom ev sätter igång dig om fallet skulle bli så?

Lycka till darling!

Puss

2011-01-04 @ 10:51:45
Postat av: elin

Mmm, det verkar som det 50/50 om det funkar eller inte, så vi får väl se vad som händer.. Ja, i Halmstad får man gå 16 dagar över tiden o eftersom jag är beräknad till 6:e så är det ju inte aktuellt än på ett bra tag. Men det beror ju klart på vad som händer, jag har haft förhöjt blodtryck nu senaste besöken så det kan vara en anledning till att sätta igång det annars... Puss

2011-01-04 @ 13:20:24
Postat av: Lin

Är inte det ganska vanligt såhär mot slutet då? Ha ha, jag kommer inte ihåg:-)

Men ta det lugnt, och forsök (vet att det är svårt) att inte tänka på det!

Så kommer du igång ska du se! Mycket bättre för kroppen om den får förbereda sig själv, och oftast är ju typ "halva" jobbet gjort innan du får värker:-)

Håller tummerna!! Puss

2011-01-04 @ 23:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0